Din varukorg är tom.
Votering under IMs Årsmöte 2017 i Stockholm Foto: Erik Törner / IMs bildarkiv

IMs årsmöte 2018

IMs årsmöte 2018 kommer att hållas i Linköping den 19-20 maj på Scandic Frimurarehotellet S:t Larsgatan 14.

Klicka på punkterna nedan för att få fram handlingarna till årsmötet:

Handlingarna kommer att skickas med post till de som utsetts som ombud för lokalföreningarna.

Röstberättigade på årsmötet är ombud valda av IMs lokalföreningar. Det går dock jättebra att åka till årsmötet även om du inte är ombud, då till självkostnadspris (för pris se nedan). Du har då yttranderätt på mötet.

Anmälningen till årsmötet är öppen 26 mars - 23 april. Anmäl dig till årsmötet oavsett i vilken funktion du åker. Vi ordnar med boende och mat till samtliga, resan bokar du på egen hand. Ombud lämnar in kvitton på sin resa till Hanna Ekblad efter årsmötet för att få ersättning.

Den här sidan kommer löpande att uppdateras med mer praktisk information om mötet.

Subventionerat pris för öppna deltagare på IM nationella årsmöte:

1. Pris för deltagande på hela årsmötet lunch till lunch inklusive jubileumsmiddag på kvällen och boende (del i dubbelrum): 1500 kr (ordinarie pris 1920 kr). För enkelrum tillkommer en kostnad på 375 kr (gäller även ombud). Jubileumsmiddagen genomförs med hjälp av måltidsbidrag från Linköpings kommun.
  2. Pris för enbart deltagande på jubileumsmiddagen den 19/5: 490 kr

Hela beloppet för ditt deltagande sätts in på IMs konto BG 900-7063 senast 7 dagar efter anmälan och märks med Årsmöte + Namn.

Till anmälningsformuläret

Hanna Ekblad